Aktivitetsudvalg​

Udvalget arrangerer klubaftener udflugter og lignende aktiviteter.

Da der ikke er valgt nogen til udvalget varetages det af bestyrelsen.

Klubaften torsdag den 5 marts 2020 kl. 19.30 i Jægerhuset

Så er der Trofæaften 2019, kom med dine trofæer skudt i den just afsluttede jagtsæson i ind- eller udland. Der er som vanligt præmier til vinderne i de forskellige kategorier. Medbring også benene fra dine skudte krager, den der medbringer flest par krage ben, vinder Kragepokalen plus en kontant præmie.

Klubaften torsdag d. 2. april 2020 kl. 19.30 i Jægerhuset.

Vi får besøg af Sandro Zecevic, der vil fortælle om genladning. Sandro er mangeårig langdistanceskytte og laver sin egen ammunition. Genladning er interessant, hvis man gerne vil opnå mere præcision med sin riffel, også på lange distancer. Genlader du allerede, overvejer du at begynde eller er du blot blevet nysgerrig, så mød op.

Bukkemorgenkaffe lørdag den 16. maj 2020 kl. 8.30. i Jægerhuset

Så er det atter den 16. maj og vi skal mødes i Jægerhuset til kaffe og rundstykker og lidt til halsen. Man kan også købe øl og vand i rimeligt omfang. Kom og vær med, vis din buk og se de andres og lad os høre hvordan det gik til.

Familiedag hos Stilling Jagtforening fredag den 5. juni 2020 kl. 11.00 til 15.00.

​Der vil være mange forskellige aktiviteter som bueskydning, fugleskydning, luftbøsse-skydning for børn, gevirværksted, partering af et rådyr og rågeunger, smagsprøver af vildt, jagthornsblæsning, jagtsti, hunde og måske mere. Da det er Grundlovsdag vil tidligere borgmester i Hørning, og nuværende byrådsmedlem i Skanderborg Søren Erik Pedersen holde grundlovstale.​Der vil blive solgt mad og drikkevarer til rimelige priser. Tag hele familien, venner og naboer med. Selve arrangementet er gratis. Gerne tilmelding (ikke et krav) på tlf. 20 13 65 36.​Se på hjemmesiden stilling-jagtforening.dk for mere info.​

Skydning ad libitum hos Anders lørdag den 8. aug. 2020 kl. 10.00 til 14.00.

Stilling Jagtforening inviterer dig til lerdueskydning godt vejr og pølser på grill hos Anders Chr. Sørensen i Hasselager. Vore skydeinstruktører og skydevogn samt en del andre kastemaskiner vil forestå skydningen. Vi forventer op mod 10000 skud på de godt 2 timer skydningen varer. Husk høreværn. Under og efter skydningen sørger vi for, at eventuelt støv og krudtrøg kan skylles væk via det på traktoren installerede fadølsanlæg, der er også div. vand til rådighed.​Ca. kl. 12.00 er der gang i grillen med pølser og hygge.

Adressen er: Hovedvejen 260, 8361 Hasselager, det er lige før grænsen til Hørning. Skydning: Medbring haglgevær. Patroner cal. 12 købes i Teltet. Den først kasse med 250 patroner koster 350 kr. Herefter koster 3 æsker af 25 stk. 100 kr. Prisen for deltagelse inkl. duer, pølser, øl og vand er 100 kr. pr. person.

Tilmelding til Kaj Rye på tlf. 20 13 65 36 eller på e-mail ryepeter7@gmail.com inden​3. august.​

Klubaften torsdag den 3. sept.2020 kl.19.30 i Jægerhuset.

Vi planlægger en aften om lokkejagt, detaljer vil senere komme på hjemmesiden.

E-mail: ryepeter7@gmail.com

Telefon: 20136536