Aktivitetsudvalg​

Udvalget arrangerer klubaftener udflugter og lignende aktiviteter.

Da der ikke er valgt nogen til udvalget varetages det af bestyrelsen.

Hjortebrølsturen er flyttet til Torsdag den 21 september.

Der er stadig samkørsel fra Jægerhuset i Stilling, det koster stadig 50 kr for at deltage

incl. 1 øl eller vand og en sandwich, medbring selv kaffe. Tilmelding til Kaj Rye på 20136536 senest 19 sept.

Vores naturvejleder Torben Bøgeskov har anbefalet at vi henlægger turen til Kompedal Plantage. Her vil vi få jagtstuen på Kompedallejren at spise vores mad i, hvorefter vi går ud i terrænet og Torben vil fortælle os om hjortene, stedet og naturen og hvad han ellers finder interessant og relevant at berette om Kompedal Plantage. Jeg har fortalt ham at vores medlemmer ikke kun er interesserede i natur, men også godt kan lide en god historie.

Fra Stilling har vi ca. 50 minutters kørsel til Kompedallejren, så jeg synes vi skal mødes kl 17:30 i Stilling.

En omtrentlig tidsplan vil se således ud:

17:30 – ankomst Stilling

17:35 – afgang Stilling

18:25 ankomst Kompedallejren, Kompedalvej 13, 7442

18:30 – 19:00 spisning

19:00 - 21:00 ud i terrænet

21:00 afslutning og afgang Kompedallejren

Kristian​

Torsdag den 5. oktober 2017 kl. 19.00 i Jægerhuset.

​Så er der igen lidt om mad og vildt, der bliver mulighed for både at se og smage noget af det naturen kan byde på. Der vil også blive skænket lidt drikkevarer hertil både vand, øl og vin. Man skal ikke spise for meget hjemmefra. Deltagerpris 100,00 kr. Tag gerne ægtefælle og måske nabo med.

​Vildt banko søndag den 19. november 2017 kl. 19.30 i Jægerhuset.

Så vil Sanne og Kaj igen lade os spille med i 20 spil med 2 gevinster pr. spil.

Sidste spil pladen fuld vil igen i år være et helt rådyr. I pausen kan købes kaffe,

​kage, øl og vand samt amerikansk lotteri. Tag gerne naboer eller venner med.

​Gløgg og hornmusik torsdag den 7. december 2017 kl. 19.30 i Jægerhuset.

Der serveres gløgg og æbleskiver og konkurreres på kendskab til jagtsignaler når Stilling Jagtforenings Hornblæsere atter blæser for os. Som vanligt præmie til vinderen.​​

Klubaften torsdag den 4. januar 2018 kl. 19.30 i Jægerhuset.

​Vi holder vor årlige køb og salg aften, kombineret med nogle nye DVD film.Vi prøver, at få nogle gode varer, men kom med hvad i har til salg eller bytte. Kom og gør en god handel og få en hyggelig aften i Jægerhuset. Der vil være øl, vand, kaffe og kage til rimelige priser.

​Klubaften torsdag den 1. februar 2018 kl. 19.30 i Jægerhuset.

​Vores lokale bøssemager og medlem af foreningen vil komme og fortælle om

genladning og om sine nye massive riffelprojektiler. Der vil være øl, vand, og kaffe til rimelige priser.

Klubaften torsdag den 1. marts 2018 kl. 19.30 i Jægerhuset.

​Så er der Trofæaften 2017, kom med dine trofæer skudt i den just afsluttede jagtsæson i ind- eller udland. Der er som vanligt præmier til vinderne i de forskellige kategorier. Medbring også benene fra dine skudte krager, den der medbringer flest par krage ben, vinder Kragepokalen plus en kontant præmie.​

E-mail: ryepeter@post4.tele.dk