Aktivitetsudvalg​

Udvalget arrangerer klubaftener udflugter og lignende aktiviteter.

Da der ikke er valgt nogen til udvalget varetages det af bestyrelsen.

Klubaften torsdag den 4. marts 2021 kl. 19.30 i Jægerhuset – forventes aflyst, følg info på hjemmeside, Facebook og mail-listen.

Så er der Trofæaften 2020, kom med dine trofæer skudt i den just afsluttede jagtsæson i ind- eller udland. Der er som vanligt præmier til vinderne i de forskellige kategorier. Medbring også benene fra dine skudte krager, den der medbringer flest par krage ben, vinder Kragepokalen plus en kontant præmie. Af hensyn til forsamlingsforbud skal der tilmeldes til Kaj Rye Petersen, tlf. 20 13 65 36, senest den 3. marts 2021.

Bukkemorgenkaffe søndag den 16. maj 2021 kl. 8.30 i Jægerhuset.

Så er det atter den 16. maj og vi skal mødes i Jægerhuset til kaffe og rundstykker og lidt til halsen. Man kan også købe øl og vand i rimeligt omfang. Kom og vær med, vis din buk og se de andres og lad os høre hvordan det gik til.

Da det stadig er muligt at vi har et forsamlingsbud, er det nødvendigt at tilmelde sig til Susanne Rye på tlf. 40 36 59 98 eller e-mail susanneryelaursen@gmail.com, senest den 14. maj 2021.

Generalforsamling torsdag den 24. juni 2021 kl. 19.30, spisning kl. 18.30.

Vi håber det bliver muligt at gennemføre vores generalforsamling, som skulle have været afholdt den 29. oktober 2020, men desværre blev aflyst pga. forsamlingsforbud.

Se dagsorden mv. under foreningsnyt. Husk tilmelding til spisningen.

Skydning ad libitum hos Anders lørdag den 7. august 2021 kl. 10.00 til 14.00.

Stilling Jagtforening inviterer dig til lerdueskydning, godt vejr og pølser på grill hos Anders Chr. Sørensen i Hasselager. Vore skydeinstruktører og skydevogn samt en del andre kastemaskiner vil forestå skydningen. Vi forventer op mod 10000 skud på de godt 2 timer skydningen varer.

Under og efter skydningen sørger vi for, at eventuelt støv og krudtrøg kan skylles væk via det på traktoren installerede fadølsanlæg, der er også div. vand til rådighed.​Ca. kl. 12.30 er der gang i grillen med pølser og hygge.

Vi vil som noget nyt, lave nogle perioder under skydningen, hvor der er mulighed for instruktion, så mindre rutinerede skytter, får mulighed for at få hjælp til de udfordrende lerduer.

Adressen er: Hovedvejen 260, 8361 Hasselager, det er lige før byskiltet ved Hørning.

Skydning: Medbring haglgevær og høreværn, patroner cal. 12 købes i teltet.

Den først kasse med 250 patroner koster 350 kr. Herefter koster 3 æsker af 25 stk. 100 kr. Prisen for deltagelse inkl. duer, pølser, øl og vand er 100 kr. pr. person.

Tilmelding til Knud Johansen, tlf. 23 33 88 39 eller på e-mail knudjohansenry@gmail.com, inden 3. august 2021.

Skydebiografen torsdag den 2. september 2021 hos Korsholm i Skjern.

Vi forsøger endnu engang at lave en tur til i skydebiografen hos Korsholm i Skjern, følg med på hjemmesiden når tiden nærmer sig for yderligere informationer og tilmelding.

Mad & vin torsdag den 7. oktober 2021 kl. 19.00 i Jægerhuset.

Så er der igen lidt om mad og vildt, der bliver mulighed for både at se

og smage noget af det naturen kan byde på. Man skal ikke spise for meget

hjemmefra. Deltagerpris kr. 100.00 for maden. Drikkevarer kan købes til

rimelige priser. Tag gerne ægtefælle og måske nabo med. Tilmelding til Knud Johansen, tlf. 23 33 88 39 eller på e-mail knudjohansenry@gmail.com, ​

inden 30. september 2021.

E-mail: stillingjagtforening@gmail.com

Telefon: 23719951