Kursusudvalget

Har du en ide til et kursus så kontakt bestyrelsen.

Jagttegn ved Stilling Jagtforening 2017/2018

Der undervises onsdag fra kl. 19.00 til 21.45, i Stilling Jagtforenings Klubhus ”Jægerhuset”, Teglgraven 1 Stilling, 8660 Skanderborg, efter Hornslet Bogtryks ”Vildt & Jagt”.

Du skal ikke på forhånd bestille bøger mv.. Holdet bestiller samlet og sparer portoen. Har du mulighed for at låne en bog fra sidste- eller forrige år, så tag den med den 1. aften. Der kan købes en App til en del af hjemmearbejdet. Og en lydbog. Det er dog frivilligt.

Start onsdag den 6. december 2017, hvor kurset gennemgås, og bøger bestilles.

Onsdag den 13. december udleveres de bestilte bøger, der gennemgås. Så holder vi juleferie til onsdag den 3. januar 2018.

Herefter undervises til og med april, hvor jagtprøverne begynder.

Kurset omfatter teori, afstandsbedømmelse, våbenundervisning og Naturstyrelsens krav om våbenkursus. Og er forberedelse til jagtprøve, haglskydeprøve, riffelprøve og bueprøve.

Eleverne vil få grundig, individuel undervisning i våbenbetjening og afstandsbedømmelse. Der indgår mindst 2 lørdags- / søndagsarrangementer på skydebanen.

Skydetræning til jagtprøven vil foregå under kyndig individuel vejledning.

Efter gennemført kursus kan eleven gå til jagtprøve.

Efter bestået jagtprøve kan eleven gå til haglskydeprøve, riffelprøve og bueprøve.

Spørgsmål om kurset sendes til underviseren Arnold M. Hansen

på mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .

Kursuspris 1.750,00 kr. indbetales inden kursusstart på Stilling Jagtforenings konto reg.1551 konto 7177208 med oplysning om navn, eller på MobilePay til 22499 med angivelse af ”Jagttegn”.

Det inkluderer medlemskab af Stilling Jagtforening, under Danmarks Jægerforbund.

Der må påregnes udgifter til undervisningsmaterialer, patroner m.m.

Udgifter til jagtprøve, haglskydeprøve, riffelprøve og bueprøve er ikke inkluderet i kursusprisen.

Tilmelding med navn, adresse, tlf., mail til enten:

Arnold, mail Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller Kaj, mail Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mogens belønnes...
Der er meget so...
Kim og Mogens s...
Søren´s kniv ko...