Om Stilling Jagtforening

Stilling Jagtforening er startet i 1956. Dengang var foreningen tilsluttet organisationen Jysk Jagtforening. Denne havde dog en kort levetid og derfor blev jagtforeningen kort tid efter optaget i Landsjagtforeningen af 1923. Med den store sammenlægning i 1992, blev vi selvfølgelig en del af Danmarks Jægerforbund.

Stilling Jagtforenings formål er:
  • At give Stilling Jagtforenings jægere mulighed for at komme på jagt
  • At give Stilling Jagtforenings jægere mulighed for at få jagtrelateret Uddannelse
  • Underholdning og Socialt samvær
  • Udbrede kendskabet til Jagt & Jægere
Stilling Jagtforening har hjemsted i Stilling ved Skanderborg. I fritidsområdet (kaldet motorvejslommen) nær af- og tilkørslerne til motorvejen har vi vort klubhus ”Jægerhuset”. Mange af vores aktiviter foregår i eller omkring Jægerhuset eller et andet sted i Skanderborg kommune. Fra starten af var flugtskydning et bærende element, senere kom der hundetræning og en årlig foreningsfest til. Det har i dag udviklet sig til et bredt program, som bliver forvaltet af forskellige udvalg.

Stilling Jagtforening | Teglgraven 1 | 8660 Skanderborg | Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. | Telefon 86 92 32 22